Handelsbetingelser

Hvis du sidder foran computeren og har fyldt din virtuelle indkøbskurv med lækre sager, så tag lige at læs vores handelsbetingelser igennem engang. På den måde undgår vi nemlig eventuelle misforståelser ? vi vil nemlig så gerne have, at dit køb hos Sass.dk bliver en så dejlig og glimmerfyldt oplevelse som overhovedet muligt.


1. Levering

Vi knokler en vis legemsdel ud af bukserne, for at du kan have din bestilling 1-3 hverdage, fra vi modtager din ordre. Vi kan dog ikke garantere, at dette altid holder stik, til gengæld lover vi dig, at vi gør vores absolut ypperste for at få sendt din vare afsted. Vi ved om nogen, hvor ulideligt det kan føles at vente på lækkert lingerie!

Nogle af vores varer kræver en længere leveringstid (3-9 dage) end normalt, men vi gør dig altid opmærksom på dette under den enkelte vare. Hvis du er endt op med varer med forskellige leveringstider i din kurv, får de hurtige varer lov til at være på forlænget weekend her hos os, så de alle kan følges ad i samlet trop hjem til dig. Du kan selvfølgelig altid sende os en mail, hvis du hellere vil have dem sendt hjem i hold.

Bor du i nærheden af Næstved, eller er du bare tit på de kanter, kan du også vælge at afhente din ordre på vores hovedkontor i Næstved. Vi sender en mail til dig, når vi har fundet dine sager frem. Vi vil vente spændt på, at du kommer, men husk at vente på din mail, for har du bestilt varer med længere leveringstid 3-9 hverdage kan det ende med mange kopper kaffe hvis du besøger os hver dag indtil din pakke er klar til afhentning.;-)

2. Forsendelsesomkostninger

Vi sender glædeligt dine varer til dig enten med omdeling fra 59 kroner eller uden omdeling til 49 kroner. Hvis du har fået fyldt så mange lækre sager i din kurv, at det samlede beløb når op over 600 kroner, giver vi dig en lille gave i form af fri fragt med PostNord eller GLS. Fri fragt er uden omdeling, men du kan selvfølgelig altid tilkøbe omdeling selv, hvis du ikke orker at skulle ned forbi posthuset eller en pakkeshop efter din pakke.

PostNord og GLS er sat nøje ind i, hvor vigtige og værdifulde sager de har fået ansvaret for, og de har lovet at behandle dem med yderst nænsomhed og at bringe dem til dig så hurtigt som muligt. Vi sender som udgangspunkt kun til adresser i Danmark, men du er meget velkommen til at skrive til os, hvis du ønsker at få sendt en vare til udlandet. Så kan vi højst sandsynlig finde en løsning sammen.

3. Fortrydelsesret

Vi har vist alle prøvet at købe noget og efterfølgende fortryde det ? Vi her hos Sass.dk har i hvert fald. Derfor kan du altid returnere din vare inden for 14 dage her hos os. Du må selvfølgelig gerne prøve varen på (ellers kan det jo være svært at vurdere størrelse og pasform, trusser prøves uden på egne), men vi tager kun ubrugte varer i original stand og emballage retur. Sender du alligevel brugte varer retur, har varen en værdiforringelse på 100% og vi kan derfor ikke returnerer dine penge.
Husk Din pakke altid skal indeholde returseddel/følgeseddel med stregkode på, da vi ellers ingen chance har for at vide hvem varen tilhører.
Hvis du ikke længere har din følgeseddel kan du i returportalen udskrive en ny
Du finder returportal, hvor du udfylder dine info og dernæst udskriver returseddel samt evt. fragtlabel(49,-) Det er super nemt.


Kan du ikke udskrive, kan du også lægge din følgeseddel ved, den har en stregkode vi SKAL scanne. Gøres dette ikke, kan vi ikke se hvem pakken tilhøre og dermed ikke returnerer.
Du skal selv afholde udgiften til retur forsendelse.
Ønsker du ikke at gøre brug af vores fragtlabel i returportalen (Dkk 49 fratrækkes i din retur), så husk:
Vi anbefaler dig altid at sende varerne som pakke, da den er dit ansvar indtil den er leveret på vores adresse. Retur forsendelse skal sendes og leveres direkte på adressen. Sass.dk, Transportbuen 11, 4700 Næstved. Vi afhenter ikke pakker sendt til nærmeste posthus eller på anden måde ikke leveret på adressen.
Vær derfor opmærksom på at nogle fragtfirmaer "glemmer" at oplyse at de næsten altid "leverer" ud til firmaer om natten. ( Der er meget få firmaer der har pakke modtagelse om natten) Det betyder i praktisk at pakkerne ikke kommer frem, men blot er "nemt" forsøgt leveret og dermed havner tilbage i en pakkeshop/distributionscenter. Her ligger pakken så indtil medarbejderne en dag bliver trætte af dem og spiller om dem til julebanko ;-) (humor kan forekomme i sidste sætning)

Nægtet modtagelse betragtes ikke som gyldig returnering og giver ifl. dansk lovgivning sælger ret til at fastholde salget. Med andre ord, har du fortrudt dit køb, så kan du altså ikke bare nægte modtagelse. Gør du alligevel dette, kan vi fastholde dit salg.

Uafhentede pakker er på samme måde heller ikke en gyldig returnering og giver ifl. dansk lovgivning Sass.dk ret til at fastholde salget, uagtet at pakken er endt tilbage. Er det tilfældet vil du således ikke få refunderet dit beløb.


Har du fået en julegave, som ikke helt er dig
?

Julegaver kan altid ombyttes indtil den 10. januar året efter. Vi refunderer ikke fragtudgifter i forbindelse med returnering, og vi kan desværre kun give penge retur indtil den 10. januar - vi skal jo gerne vide, hvor mange penge vi har at fyre af på champagne, stilletter og selvsiddende strømpebukser til julefrokosten i januar ;)

Læs alt om udvidet jule bytte service og hvordan du gør, lige her Julegave Bytteservice

- Er varen ikke helt, som du havde håbet?

Vi anbefaler dig at placere en ny ordre hurtigst muligt, og sende det andet tilbage, så vi kan refunderer pengene for returvarer til det betalingskort der er købt på.
Så er du nemlig sikker på at de nye varer/størrelser du ønsker, ikke bliver udsolgt eller prisjusteret i mellemtiden

Har du fået en gave du vil bytte?

Det er desværre umuligt for os at bytte størrelser og farver på kryds og tværs, da vi aldrig kan være sikker på om varerne er på lager.
Vi kan som en ekstra mulighed udstede en tilgodekode til dig, således at pengene ikke går retur på giverens betalingskort. Læs mere HER for mere info inden du sender din pakke retur.

Vær dog opmærksom på følgende:
Vær opmærksom på at vi først skal modtage din pakke her, og behandle den inden vi kan udstede et tilgodebevis.. Alle returforsendelse vil blive håndteret i rækkefølge som de kommer ind, og der kan gå op til 14 dage med behandling i travle tider.

Vi kan kun udstede koden ud fra de priser varerne er købt til oprindeligt. Koden vil derfor lyde på den værdi der er handlet for og sendt retur for. Hvis du har købt en vare på et særligt tilbud og denne vare ikke længere er på tilbud skal du altså være OBS på at ønsker du samme vare igen, kan det være at denne vare nu har en anden pris. Koden kan selvfølgelig også gemmes, hvis du hellere vil vente og se de nye varer, inden du beslutter dig.

- Vil du gerne have dine penge tilbage?

Så sender du bare din vare tilbage til os inden for 14 dage. Så vil vi sørge for, at du får dine penge tilbage så hurtigt som muligt.Hver dog opmærksom på at retur behandlingen af dine varer kan tage optil 14 dage fra vi har modtaget dem her. Afhængig af din bank og hvilke betalingskort du har brugt, vil der gå mellem 2 og 30 dage før du kan se pengene på din konto. Vi refunderer ikke fragtudgifter ved returnering. Returpakken er dit ansvar. Vi anbefaler derfor du sender som pakke, så du kan spore den, skulle den blive væk er det jo lidt ærgeligt. Nægtet modtagelses/uafhentet pakke er ikke en gyldig returnering og giver ifl. dansk lovgivning sælger ret til at fastholde salget. Vi kan kun refundere beløbet til det betalingskort, som er blevet brugt til at købe varen. Så hvis du har fået varen i gave, eller du måske har 'lånt' kærestens kort til at købe varen for, bør du være opmærksom herpå.

4.
Betaling

Hos Sass.dk er vi ikke kræsne. Du derfor betale med både med

Dankort, Visa/Dankort, Visa, Visa Electron, Mastercard, Maestro, og JCB


5. Reklamationsret

Vi giver dig selvfølgelig altid 2 års reklamationsret på dine varer, det er klart. Læs mere om varer HER
Ifølge nyt EU lovkrav skal vi vise dig et link til et site på nettet der håndterer klager/ stridsager. Linket kommer her http://ec.europa.eu/consumers/odr/

6. Personlige oplysninger

Vi elsker alle vores kunder. Eller, faktisk er lige netop du vores yndlingskunde - men sig det ikke til de andre. Fordi du er så sød og dejlig, vil vi så gerne have, at du får den absolut bedste oplevelse, når du klikker rundt her på vores webbutik. Vi samler derfor dine personlige oplysninger, så du eksempelvis ikke behøver at indtaste dine adresseoplysninger gang på gang, når du handler hos os. Vi ved jo udmærket, hvem du er. På denne måde bliver din handel forhåbentlig så nem og gnidningsfri som muligt.
Vi samler også generel statistik omkring hvilke produkter, du viser interesse i, så vi kan give dig et praj, hvis en af disse varer skulle komme på tilbud. Vi videregiver selvfølgelig aldrig information om dine køb til tredjemand, og du kan selvfølgelig også altid slette dine spor (aka cookies) på din computer. Ved at samle information om dig og alle vores andre kunder forsøger vi blot at optimere vores website og gøre din oplevelse hos os så behagelig og effektiv som muligt.

7. Forbehold

Vi slutter lige af med klassikeren. For selvfølgelig skal der også tages forbehold for trykfejl og tastefejl samt udsolgte varer her hos Sass.dk. Vi gør selvfølgelig vores bedste for, at der ikke opstår fejl og misforståelser, men vi er desværre ikke perfekte. Men det er dælme tæt på, skulle vi mene ;)