Ofte stillede spørgsmål

JULEGAVER BYTTES TIL 10. JANUAR


Sidder du med nogle spørgsmål, som du ikke helt kan finde svaret på her på vores hjemmeside, så læs med her. Vi får jævnligt spørgsmål fra vores søde kunder, og vi har derfor samlet de mest hyppige her, så du hurtigt kan finde det svar, du søger:

Hvor lang er jeres leveringstid?

Vi knokler en vis legemsdel ud af bukserne, for at du kan have din bestilling 1-3 hverdage, fra vi modtager din ordre. Vi kan dog ikke garantere, at dette altid holder stik - til gengæld lover vi dig, at vi gør vores absolut ypperste for at få sendt din vare afsted til tiden. Vi ved om nogen, hvor ulideligt det kan føles at vente på lækkert lingerie!

Hvis du bor i nærheden af Næstved eller bare tit er på de kanter, kan du også vælge at afhente din ordre selv hos os på kontoret mellem 8-15 på hverdage . Vi sender en mail til dig, når vi har fundet dine sager frem, husk at vente på du har modtaget denne, ellers er din ordre ikke klar. Vi vil vente spændt på, at du kommer - vi kan nemlig så godt li' at få besøg.

Bemærk: Nogle af vores varer kan kræve en længere leveringstid end normalt, men vi gør dig altid opmærksom på dette under den enkelte vare. Hvis du er endt op med varer med forskellige leveringstider i din kurv, får de hurtige varer lov til at være på forlænget weekend her hos os, så de alle kan følges ad i samlet trop hjem til dig. Du kan selvfølgelig altid sende os en mail, hvis du hellere vil have dem sendt hjem i hold.

Kan I skaffe en vare hjem i en anden størrelse?

Det er der ofte ganske gode chancer for. For spørgsmål og svar angående varer m.m. læs mere HER.

Jeg leder efter en bestemt vare, kan I skaffe den til mig?

Vi har løbende og tæt kontakt til en lang række internationale og danske firmaer, så der er ofte rigtig gode chancer for, at vi kan skaffe din eftersøgte vare. Vi er i hvert fald klar på at give det et ihærdigt forsøg. For spørgsmål og svar angående varer m.m. læs mere HER.

Kan I sende min ordre som brev i stedet for pakke?

Nej, vi sender altid din vare som pakke for at sikre, at den kommer frem til dig i god behold. Som brev kan den risikere at blive helt fladmast, inden den når frem til dig, og det synes vi er synd for både varen og dig.

Kan I sende min ordre, så jeg har den til et bestemt tidspunkt?

Åhh, hvor vi selv kender til den bekymring. Du skal sikkert til en fest eller en vigtig begivenhed, hvor du har brug for din vare, og der var ikke noget vi hellere ville, end at kunne levere varen til dig med det samme du trykker 'bestil'. Det kan desværre ikke rigtig lade sig gøre. Måske der alligevel er mulighed for en anden løsning, du kan muligvis finde svar på dit spørgsmål HER.

Hvad koster det at få sendt mine varer?

Du har mulighed for at få sendt dine varer med og uden omdeling. Med omdeling koster 59 kroner og uden omdeling koster 49 kroner. Hvis du har fået fyldt så mange lækre sager i din kurv, at det samlede beløb når op over 600 kroner, giver vi dig dog en lille gave i form af fri fragt med Post Danmark. Fri fragt er uden omdeling, men du kan selvfølgelig altid tilkøbe omdeling selv, hvis du ikke orker at skulle ned forbi posthuset efter din pakke. Du kan læse mere om fri fragt her.

Jeg har ikke fået alt det, jeg bestilte?

Hov, det var ikke meningen - det er vi virkelig kede af! Vi vil selvfølgelig få løst problemet så hurtigt som muligt. Læs mere her om varer HER

Der er gået noget i stykker i min pakke?

Øv også, det beklager vi. Vi forsøger ellers altid at pakke dine varer så godt ind som muligt. Læs mere om varer HER

Leverer I til udlandet?

Tjaaaa - altså til det store udland SVERIGE.
Vi synes det tæller - og tror også at svenskerne selv synes det tæller ;-)
Vi driver nemlig også website i Sverige - Sassbra.se

Jeg har en reklamation, hvad gør jeg?

Så for dælen, det er vi kede af at høre. Du har selvfølgelig altid 2 års reklamationsret på de varer, du køber her hos Sass.dk. Læs mere om varer HER

Hvornår hæver I pengene på min konto for mit køb?

Vi hæver først pengene for din bestilling, når den er afsendt her fra butikken. Hvis du har valgt selv at hente din vare i Næstved, bliver din penge hævet, når din vare er gjort klar til afhentning.

Kan jeg returnerer?

Vi har vist alle prøvet at købe noget og efterfølgende fortryde det ?
Vi her hos Sass.dk har i hvert fald. Derfor kan du altid returnere eller din vare inden for 14 dage her hos os. Ved returnering kan æsken, genbruges såvel som posen der har dobbelt lukning. VIGTIGT - husk et vedlægge din følgeseddel/returseddel med stegkoden, ellers kan vi ikke finde dig og dermed ikke returnere.
Klik ind på returportalen for at udskrive returseddel og fragtlabel. Det er super nemt.

KLIK FOR RETURPORTAL


Kan jeg få pakket en vare ind som gave?

Ork ja da! Vi giver dig endda gratis indpakning - det eneste du skal gøre er blot at tilføje det til din virtuelle kurv. Easy as that! Du kan læse mere om gratis indpakning her.

Kan jeg betale for min bestilling med en bankoverførsel?

Vi tager kun imod betaling via betalingsmodulet på webshoppen. Det bliver desværre alt for besværligt og uoverskueligt for os med betaling med bankoverførsel, og vi vil jo gerne være sikre på, at du får den rette vare leveret.

Hvilken adresse skal jeg sende til?


Hvis du skal sende en vare retur, skal du sende den til:

Sass.dk

Transportbuen 11

4700 Næstved

F.A.Q.

Puha, det var en lang smøre. Vi har forsøgt at svare på de oftest stillede spørgsmål her på siden, men kan du alligevel ikke helt finde svar på dit spørgsmål, så er du selvfølgelig altid velkommen til at kontakte os. Find vores kontaktoplysninger her.