Ofte stillede spørgsmål

JULEGAVER BYTTES TIL 10. JANUAR 2016


Sidder du med nogle spørgsmål, som du ikke helt kan finde svaret på her på vores hjemmeside, så læs med her. Vi får jævnligt spørgsmål fra vores søde kunder, og vi har derfor samlet de mest hyppige her, så du hurtigt kan finde det svar, du søger:

Hvor lang er jeres leveringstid?

Vi knokler en vis legemsdel ud af bukserne, for at du kan have din bestilling 1-3 hverdage, fra vi modtager din ordre. Vi kan dog ikke garantere, at dette altid holder stik - til gengæld lover vi dig, at vi gør vores absolut ypperste for at få sendt din vare afsted til tiden. Vi ved om nogen, hvor ulideligt det kan føles at vente på lækkert lingerie!

Hvis du bor i nærheden af Næstved eller bare tit er på de kanter, kan du også vælge at afhente din ordre selv hos os i butikken. Vi sender en SMS til dig, når vi har fundet dine sager frem, og så skal du bare komme og hente dem inden 14 dage. Vi vil vente spændt på, at du kommer - vi kan nemlig så godt li' at få besøg.

Bemærk: Nogle af vores varer kan kræve en længere leveringstid end normalt, men vi gør dig altid opmærksom på dette under den enkelte vare. Hvis du er endt op med varer med forskellige leveringstider i din kurv, får de hurtige varer lov til at være på forlænget weekend her hos os, så de alle kan følges ad i samlet trop hjem til dig. Du kan selvfølgelig altid sende os en mail, hvis du hellere vil have dem sendt hjem i hold.

Kan I skaffe en vare hjem i en anden størrelse?

Det er der ofte ganske gode chancer for. Prøv at skrive en mail til kundeservice@sass.dk, hvor du oplyser mærke, model og størrelse på den vare, du er interesseret i. Så undersøger vi sagen og svarer tilbage så hurtigt som muligt.

Jeg leder efter en bestemt vare, kan I skaffe den til mig?

Vi har løbende og tæt kontakt til en lang række internationale og danske firmaer, så der er ofte rigtig gode chancer for, at vi kan skaffe din eftersøgte vare. Vi er i hvert fald klar på at give det et ihærdigt forsøg. Skriv en mail til kundeservice@sass.dk, hvor du beskriver mærke, model og størrelse på din ønskede varer, og så melder vi tilbage til dig, når vi har undersøgt sagen.

Kan I sende min ordre som brev i stedet for pakke?

Nej, vi sender altid din vare som pakke for at sikre, at den kommer frem til dig i god behold. Som brev kan den risikere at blive helt fladmast, inden den når frem til dig, og det synes vi er synd for både varen og dig.

Kan I sende min ordre, så jeg har den til et bestemt tidspunkt?

Åhh, hvor vi selv kender til den bekymring. Du skal sikkert til en fest eller en vigtig begivenhed, hvor du har brug for din vare, og der var ikke noget vi hellere ville, end at kunne levere varen til dig med det samme du trykker 'bestil'. Det kan desværre ikke rigtig lade sig gøre, men vi synes, at du skal give os et kald på tlf. 22 81 05 20 mellem kl. 10-14 på hverdage, så kan vi nemlig give dig en dato for seneste levering.

Hvad koster det at få sendt mine varer?

Du har mulighed for at få sendt dine varer med og uden omdeling. Med omdeling koster 59 kroner og uden omdeling koster 39 kroner. Hvis du har fået fyldt så mange lækre sager i din kurv, at det samlede beløb når op over 500 kroner, giver vi dig dog en lille gave i form af fri fragt med Post Danmark. Fri fragt er uden omdeling, men du kan selvfølgelig altid tilkøbe omdeling selv, hvis du ikke orker at skulle ned forbi posthuset efter din pakke. Du kan læse mere om fri fragt her.

Jeg har ikke fået alt det, jeg bestilte?

Hov, det var ikke meningen - det er vi virkelig kede af! Vi vil selvfølgelig få løst problemet så hurtigt som muligt. Send os en mail på kunderservice@sass.dk med dit ordrenummer, samt noter hvad der mangler i din pakke, så undersøger vi straks, hvad der er gået galt. Du kan også altid ringe til os på tlf. 22 81 05 20 mellem kl. 10-14 på hverdage.

Der er gået noget i stykker i min pakke?

Øv også, det beklager vi. Vi forsøger ellers altid at pakke dine varer så godt ind som muligt. Men send os en mail på kunderservice@sass.dk med dit ordrenummer, samt noter hvad der er gået i stykker i din pakke, eller giv os et ring på tlf. 22 81 05 20. Så kan vi sammen få løst problemet hurtigst muligt.

Leverer I til udlandet?

Selvfølgelig! Vores lidt primitive computer kan dog ikke selv beregne fragt til udlandet, så du må meget gerne sende en mail til kunderservice@sass.dk, hvor du fortæller, hvor vi skal sende varen hen. Så vender vi tilbage, når vi har fået udregnet en fragtpris til dig. Fri fragt ved køb over 500 kroner gælder desværre ikke på ordre til udlandet.

Jeg har en reklamation, hvad gør jeg?

Så for dælen, det er vi kede af at høre. Du har selvfølgelig altid 2 års reklamationsret på de varer, du køber her hos Sass.dk, så send os en mail på kunderservice@sass.dk med en kopi af din faktura samt en beskrivelse og eventuelt et billede af problemet. Så skal vi nok finde en løsning på problemet.

Hvornår hæver I pengene på min konto for mit køb?

Vi hæver først pengene for din bestilling, når den er afsendt her fra butikken. Hvis du har valgt selv at hente din vare i vores fysiske butik i Næstved, bliver din penge hævet, når din vare er gjort klar til afhentning.

Kan jeg bytte mine vare? Og kan jeg evt. få pengene retur?

Vi har vist alle prøvet at købe noget og efterfølgende fortryde det ? vi her hos Sass.dk har i hvert fald. Derfor kan du altid returnere eller ombytte din vare inden for 14 dage her hos os. Alle vores forsendelsesposer har dobbeltlukning, så du lægger bare din vare tilbage i posen og sender den retur til os.

HUSK at vedlægge retursedlen med dit navn, mailadresse og fakturanummer på, så vi er helt sikre på, hvem du er. Vi refunderer ikke fragtudgift i forbindelse med returnering.

Kan jeg få pakket en vare ind som gave?

Ork ja da! Vi giver dig endda gratis indpakning - det eneste du skal gøre er blot at tilføje det til din virtuelle kurv. Easy as that! Du kan læse mere om gratis indpakning her.

Kan jeg betale for min bestilling med en bankoverførsel?

Vi tager kun imod betaling via betalingsmodulet på webshoppen. Det bliver desværre alt for besværligt og uoverskueligt for os med betaling med bankoverførsel, og vi vil jo gerne være sikre på, at du får den rette vare leveret.

Hvilken adresse skal jeg sende til?


Hvis du skal sende en vare retur, skal du sende den til:

Sass.dk

Ringstedgade 8

4700 Næstved

F.A.Q.

Puha, det var en lang smøre. Vi har forsøgt at svare på de oftest stillede spørgsmål her på siden, men kan du alligevel ikke helt finde svar på dit spørgsmål, så er du selvfølgelig altid velkommen til at kontakte os. Find vores kontaktoplysninger her.