Kontor og indkøbs jonglør

Kontor-Kirsten med multitalent som indkøbsjonglør

og en ægte taste-HAJ søges

Er du stærk til at holde overblikket, hurtig på fingrene i Excel, har god forståelse for statistik og ikke mindst er verdens sjoveste kollega? Brænder du for at skifte dit grå kontorjob ud med et kontormiljø med lyserøde vægge, musik og friske resultatorienterede kollegaer, der elsker teamånden? Så er det dig, vi søger til at være en del af vores lingeri-univers (... lige meget om du tisser stående eller siddende ). Vores fysiske butik og online forretning er i rivende udvikling, så vi leder efter erfaren super power til indkøb af varer, vedligeholde af vores varedatabase samt meget mere.

Hos Sass.dk sælger vi det lækreste lingeri og henvender os til en bred målgruppe; fra high-end brands som Marie Jo og Calvin Klein til prisvenlige mærker som Femilet og Missya. Vores ambitioner er tårnhøje og vi ønsker konstant at flytte barren for, hvad der kan lade sig gøre og hvad vi kan opnå.

Dine opgaver hos Sass.dk bliver blandt andet:

Bestilling af varer
Oprette og vedligeholde stamdata fx varenumre, priser, stregkoder mm.

Deltagelse i messer og indkøbsmøder Korrespondance med leverandører

Udarbejde, tilrette og vedligeholde ordrer ud fra statistikker

Godkendelse af fakturaer Ordreafgivelse, afstemme ordrer og opfølgning på indkøb

Opfølgning og ændring af sortimentssammensætning

Sikre korrekt lagerbeholdninger i NOS varer samt noncore varer Håndtering af reklamationer

Øvrige administrative opgaver

Vi forventer, at vores nye kollega har erfaring med:

Excel (og er lynhurtig her ;-)) ? og meget gerne ERP systemer samt Navision

Leverandørkorrespondance

At træffe hurtige, men velovervejede beslutninger

At have flere bolde i luften og overholde deadlines

Billedredigering og ved, hvad der virker på billeder

At arbejde proaktivt og selv smide bolden op IT ? og har gode kundskaber

Købmandsskab og har god økonomisk forståelse

Kundeservice ? og ved at det er dem vi knokler for.

Vi ser gerne at vores nye kollega, er uddannet inden for kontor- og/eller indkøbsbranchen eller som minimum har 2 års erfaring inden for dette. Stillingen omfatter en bred kontaktflade til kollegaer og leverandører, hvor du får ansvaret for en række vigtige opgaver i forhold til indkøb.

Vi tilbyder en lille intim arbejdsplads, hvor vi ofte triller på gulvet af grin men samtidig er dybt seriøse og ambitiøse omkring det, vi laver. Her skal nemlig være plads til det hele! Vi holder til på et hyggeligt kontor i Næstved.

Stillingen er fuldtid. Vi har en forventning om, at vores nye kollega vil kunne starte 1. december. Løn efter kvalifikationer. Send os en kort ansøgning og et up-to-date CV, der skildrer alle dine seje skills, til job@sass.dk - vi glæder os til at høre fra dig! Ansøgningsfristen er 15. oktober.

Vi afholder løbende samtaler og ansætter, når vi har fundet den helt rigtige ? derfor venter vi ikke med at ansætte, hvis vi finder den rette, så skynd dig at søg stillingen. Alle ansøgninger behandles naturligvis med fortrolighed.