Ofte stillede spørgsmål (F.A.Q)


Sidder du med nogle spørgsmål, som du ikke helt kan finde svaret på her på vores hjemmeside, så læs med her. Vi får jævnligt spørgsmål fra vores søde kunder, og vi har derfor samlet de mest hyppige her, så du hurtigt kan finde det svar, du søger.

Hvad er jeres leveringstid?

Vi knokler en vis legemsdel ud af bukserne, for at du kan have din bestilling 1-3 hverdage, fra vi modtager din ordre. Vi kan dog ikke garantere, at dette altid holder stik - til gengæld lover vi dig, at vi gør vores absolut ypperste for at få sendt din vare afsted til tiden. Vi ved om nogen, hvor ulideligt det kan føles at vente på lækkert lingeri!

Bemærk: De fleste af vores varer på Sass.dk har en leveringstid på 1-3 hverdage. Dog har vi også modeller og størrelser hvor leveringstiden er 3-9 hverdage. Du kan se hvor lang leveringstiden er på netop din vare, idet du klikker på størrelsen. Her kommer en rubrik op med "OBS! Længere leveringstid 3-9 hverdage", hvis dette er tilfældet.

Hvis én eller flere af dine bestilte varer har 3-9 hverdages leveringstid, sendes din ordre samlet inden for denne leveringstid. Så snart din pakke er på vej fra os, modtager du en e-mail med dit forsendelsesnummer i, så du kan følge pakken på sin vej. Læs mere om leveringstid HER.

Kan jeg få en konkret dato for modtagelse af ordre?

Selvom mange af vores varer kun har 1-3 hverdages levering, har enkelte størrelser og varianter 3-9 hverdages leveringstid. Det skyldes at varen kommer hertil fra fjernlager og vi er ofte heldige at de kommer tidligere end som så. Dette kan dog variere alt efter mærke og andre omstændigheder, så vi kan desværre ikke garantere en mere konkret leveringstid.

Du kan dog være sikker på, at så snart det er muligt for os at sende din ordre, gør vores seje pakke-ninjaer alt for at få din pakke afsted hurtigst muligt, og så snart det sker, modtager du en e-mail med dit forsendelsesnummer så du kan følge pakken på sin vej og så kan du altså virkelig begynde at glæde dig! Husk at tjekke din spam mappe for denne mail.

Hvornår får jeg besked om at min pakke er på vej?

Så snart vores pakke-ninjaer har pakket og afsendt din pakke, modtager du en e-mail med dit forsendelsesnummer i - og så kan du altså virkelig begynde at glæde dig!

Med dette nummer, kan du følge din pakke på sin vej. Husk at tjekke din spam-mappe, da mailen kan havne hér.

Kan I sende min ordre, så jeg har den til et bestemt tidspunkt?

Åhh, hvor vi selv kender til den bekymring. Du skal sikkert til en fest eller en vigtig begivenhed, hvor du har brug for din vare, og der var ikke noget vi hellere ville, end at kunne levere varen til dig med det samme du trykker 'bestil'. Det kan desværre ikke rigtig lade sig gøre. Du kan dog med fordel kigge efter om varen har en leveringstid på 1-3 hverdage, fremfor 3-9 hverdage, så øger det helt sikkert chancerne for at vi kan levere pakken hurtigst muligt!

En pakke afsendes inden for varernes leveringstid, og vi har desværre heller ikke mulighed for at tilbageholde en pakke, frem til en dato som passer bedst for dig. Men hvis du har valgt levering i en pakkeshop, kan din pakke ligge hér i 7 dage. Har du ikke mulighed for at hente den selv, kan du jo høre en flink nabo eller et familiemedlem, om de vil hente pakken for dig. Skriv dem en fuldmagt, så plejer det at virke.

Hvad koster det at få sendt mine varer?

Hos Sass.dk har du mulighed for at få gratis fragt! Hvis du har fået fyldt så mange lækre sager i din kurv, at det samlede beløb når op over 600 kroner, giver vi dig nemlig en lille gave i form af fri fragt med PostNord eller GLS. Fri fragt er uden omdeling, men du kan selvfølgelig altid tilkøbe omdeling selv, hvis du ikke orker at skulle ned forbi en pakkeshop efter din pakke. Læs mere HER.

Er kurvens beløb ikke nået op over de 600 kroner, har du mulighed for at få sendt dine varer med eller uden omdeling:

- Med omdeling er fragtprisen 59 kroner med PostNord og 79 kroner med GLS.

- Uden omdeling er fragtprisen kun 49 kroner med både PostNord og GLS.


Bor du i nærheden af Næstved har du faktisk også mulighed for at vælge at afhente pakken selv, og kan på den måde også spare fragten. Det foregår på vores hovedkontor på adressen: Transportbuen 11, 4700 Næstved i hverdage kl. 8:30-15-30. Her kan du hente pakken, ligeså snart du har fået mail om at den er klar til afhentning.

Hvordan returnerer jeg?

Vi har vist alle prøvet at købe noget og efterfølgende fortryde det? Vi her hos Sass.dk har i hvert fald. Derfor kan du altid returnere din vare inden for 14 dage her hos os. Vi har gjort det nemt for dig at returnere gennem vores RETURPORTAL.

Når du har åbnet returportalen, skal du indtaste den mail, der blev brugt ved det originale køb, samt ordrenummeret. HUSK at vedlægge følgesedlen i returpakken - hvis den er blevet væk i mellemtiden, kan du heldigvis også printe en ny følgeseddel i returportalen.
Ved returnering kan æsken genbruges, såvel som posen, der har dobbelt lukning.

Så er du klar til at printe din returlabel og sætte det godt fast på pakken. Sørg for at eventuelt tidligere fragtlabel tildækkes, så det kun er din returlabel, der bliver scannet af fragtfirmaet. Når du afleverer pakken i pakkeshop eller på posthus og benyttet returlabel fra vores returportal, kan vi altid spore din pakke undervejs.

Hvis du ikke har mulighed for at printe vores returlabel, kan du altid sende din pakke retur på "almindelig" vis, på nærmeste posthus. Husk blot at pakken skal sendes direkte til vores adresse.

Hvordan returnerer jeg en julegave fra Sass.dk?

Julegaver kan altid ombyttes indtil den 10. januar året efter. Vi refunderer ikke fragtudgifter i forbindelse med returnering, og vi kan desværre kun give penge retur indtil den 10. januar - vi skal jo gerne vide, hvor mange penge vi har at fyre af på champagne, stilletter og selvsiddende strømpebukser til julefrokosten i januar ;)

Læs alt om udvidet jule bytte service og hvordan du gør, lige her Julegave Bytteservice

Hvilken adresse skal jeg sende til?

Hvis du skal sende en vare retur og ikke ønsker at benytte dig af vores RETURPORTAL, så skal du sende den til:

Sass.dk
Transportbuen 11
4700 Næstved

Husk at returpakken skal sendes som pakke og ikke brev. Skulle det ske at returpakken bliver væk hos fragtfirmaet, kan den nemlig spores og undersøges, når den er sendt som pakke. Sørg derfor også for at få en kvittering med, når du afleverer pakken i pakkeshop eller på posthus, så du har pakkenummeret.

Jeg har sendt min pakke retur, har I modtaget den?

Bare rolig vi har formentlig modtaget din pakke. Du får først en mail, når returbehandlingen er helt afsluttet. I nogle tilfælde kan det tage op til 14 dage fra vi har modtaget pakken her. Har du brugt vores label og noteret pakkenummeret kan du tracke din pakke HER og få et overblik over, hvor langt pakken er på sin vej hen til os.

Hvornår får jeg mine penge tilbage for returpakke?

Returbehandlingen tager op til 14 dage fra vi har modtaget pakken. Du kan se pengene på din konto mellem 2 og 30 dage.
Dette afhænger af din bank og hvilket kort du har brugt og er desværre ude af vores kontrol.

Kan jeg bytte mine varer?

Vi kan desværre ikke lave en direkte ombytning.
Læg i stedet en ny ordre og returnér dine varer via vores returportal HER.

Har prisen for varen, du ønsker at ombytte, ændret sig siden dit køb? Så kontakt vores søde kundeservice, så kan de hjælpe med den nye ordre.

Jeg har modtaget en gave fra Sass.dk, og ønsker at returnere

Har du været så heldig at få en gave fra Sass.dk, men var det ikke lige dig alligevel? Så skal vi nok prøve at finde en løsning på det!
Du har mulighed for at få tilsendt en tilgode-kode på de returende varers købspris. For at få dette skal du vedlægge en seddel i returpakken med følgende:

"Jeg ønsker en tilgode-kode tilsendt til email xxxxxx@xxxxx.dk"

Blot med den e-mailadresse, som tilgode-koden skal sendes til. HUSK at følgesedlen fra den ordre, der skal sendes retur fra, også skal vedlægges i pakken, så vi kan finde den i systemet.

Skulle du have spørgsmål til returnering af en gave, som endnu ikke er blevet besvaret, kan du kontakte vores skønne kundeservice på mail: kontakt@sass.dk, eller tlf. 70 70 76 40 i hverdage mellem 10-12.

Hvordan returnerer jeg, hvis jeg ikke har en printer?

Har du ikke mulighed for at printe returlabelen fra vores returportal, kan du altid selv købe en fragtlabel på posthuset. Flere fragtfirmaer tilbyder også køb af fragtlabel via hjemmeside eller app, hvorefter selve labellen kan printes i pakkeshoppen.
HUSK dog at pakken skal sendes direkte til vores varelager/kontor og IKKE til pakkeshop.

Så hvis du skal sende en vare retur, skal du sende den til:

Sass.dk
Transportbuen 11
4700 Næstved
Danmark

Husk at følgesedlen SKAL vedlægges i pakken ved returnering, så det er vigtigt at gemme denne fra modtagelsen, hvis du ikke har mulighed for at kunne printe en ny fra vores returportal.

Vil du vide mere?

Du kan læse mere om retur i vores handelsbetingelser HER.

Jeg er kommet til at bestille forkert størrelse!

Vi kender det alle sammen – man er liiiidt for hurtig på tasterne, og pludselig opdager man at størrelsen på den bestilte vare, er helt ved siden af.
En sådan fejl vil vi selvfølgelig rigtig gerne hjælpe med, og jo før du opdager denne fejl og kontakter os, jo større chance er der for at vi kan ændre din ordre.

Når du opdager fejlen, er det bedste du kan gøre, at give vores kundeservice et ring (Hverdage kl. 10-12) på tlf. 70 70 76 40. Opdager du fejlen uden for denne tid, så send os en mail på kontakt@sass.dk, og skriv gerne tydeligt i emnefeltet at det omhandler "ÆNDRING AF STØRRELSE". Så kan vi fange dette hurtigst muligt, og forhåbentlig ændre din ordre inden denne afsendes.

Jeg vil gerne tilføje noget til min ordre

Sikkerheden i systemet gør at vi ikke kan hæve mere på dit kort end du allerede har godkendt - Hvilket jo også er meget rart at vide som kunde!

Det betyder dog at du bliver nødt til at lægge en ny ordre eller tillægsordre og sende os en mail på kontakt@sass.dk, så vi kan annullere den gamle ordre, hvis denne endnu ikke er afsendt fra vores lager.

Jeg er kommet til at oplyse forkerte informationer på min ordre

Skulle det ske, at du har fået oplyst et forkert telefonnummer, glemt dit husnummer eller lignende, da du bestilte dine varer, så send os gerne en mail på kontakt@sass.dk, så vi kan få dette ændret. Så er vi sikre på at din pakke kommer frem til rette sted.

Jeg ønsker at få min ordre annulleret – kan jeg nå det?

Det er svært at forstå, man kan fortryde lækkert lingeri, men skulle det nu alligevel ske at du fortryder dit køb, har vi mulighed for at annullere din ordre – såfremt pakken endnu ikke er afsendt fra os altså.

Så kontakt vores kundeservice på kontakt@sass.dk eller på 70 70 76 40 på hverdage mellem kl. 10-12, så hjælper vi dig bedst muligt.

HUSK på at hvis din ordre er afsendt fra os, skal du afhente pakken i pakkeshop/posthus, og evt. returnere til Sass.dk igen (se RETURPORTAL). Ikke at afhente sin pakke, så den går retur på afsenders regning er ikke en gyldig returmetode, og i så fald kommer pakken uden om den normale returproces. Skulle det lykkedes os at finde frem til din pakke, opkræver vi et gebyr på 100 kr. + 39 kr. i returfragt, for håndtering af dette.

Så har du fortrudt – kontakt vores søde kundeservice i stedet.

Jeg glemte at tilføje min rabatkode, da jeg bestilte

Har du en tilgode-kode eller en rabatkode, som du glemte at indtaste ved bestilling, skal du kontakte vores kundeservice, så vi hér kan hjælpe dig med at få denne kode tilføjet.

Vi kan dog kun tilføje koden på ordren, inden denne afsendes, så kontakt os hurtigst muligt på kontakt@sass.dk eller tlf. 70 70 76 40 på hverdage mellem kl. 10-12.

Kan jeg betale for min bestilling med en bankoverførsel?

Vi tager kun imod betaling via betalingsmodulet på webshoppen. Det bliver desværre alt for besværligt og uoverskueligt for os med betaling med bankoverførsel, og vi vil jo gerne være sikre på, at du får den rette vare leveret.

Hvornår hæver I pengene på min konto for mit køb?

Vi hæver først pengene for din bestilling, når den er afsendt her fra lageret. Hvis du har valgt selv at hente dine varer på hovedkontoret i Næstved, bliver din penge hævet, når din vare er gjort klar til afhentning.

Hvad koster det at få sendt mine varer?

Hos Sass.dk har du mulighed for at få gratis fragt! Hvis du har fået fyldt så mange lækre sager i din kurv, at det samlede beløb når op over 600 kroner, giver vi dig nemlig en lille gave i form af fri fragt med PostNord eller GLS. Fri fragt er uden omdeling, men du kan selvfølgelig altid tilkøbe omdeling selv, hvis du ikke orker at skulle ned forbi en pakkeshop efter din pakke. Læs mere HER.

Er kurvens beløb ikke nået op over de 600 kroner, har du mulighed for at få sendt dine varer med eller uden omdeling:

- Med omdeling er fragtprisen 59 kroner med PostNord og 79 kroner med GLS.

- Uden omdeling er fragtprisen kun 49 kroner med både PostNord og GLS.


Bor du i nærheden af Næstved har du faktisk også mulighed for at vælge at afhente pakken selv, og kan på den måde også spare fragten. Det foregår på vores hovedkontor på adressen: Transportbuen 11, 4700 Næstved i hverdage kl. 8-15-30. Her kan du hente pakken, ligeså snart du har fået mail om at den er klar til afhentning.

Hvornår får jeg mine penge tilbage for returpakke?

Retur behandlingen tager op til 14 dage fra vi har modtaget pakken. Du kan se pengene på din konto mellem 2 og 30 dage.
Dette afhænger af din bank og hvilket kort du har brugt og er desværre ude af vores kontrol.

Jeg har en reklamation, hvad gør jeg?

Så for dælen, det er vi kede af at høre! Har varen haft en produktionsfejl, da du modtog den, har du selvfølgelig altid 2 års reklamationsret, når du handler her hos Sass.dk.

Kontakt os direkte på mail: kontakt@sass.dk og send minimum 1 og gerne flere billeder, der viser reklamationen tydeligt, så vi kan vurdere sagen.

Jeg har modtaget forkerte, eller mangler varer?

Åh nej! Det skulle bare ikke ske, når man har gået og glædet sig, det beklager vi!

Her bliver du nødt til at kontakte os direkte enten på mail: kontakt@sass.dk eller telefon: 70 70 76 40 på hverdage mellem kl. 10-12. Forklar os hvilke varer der mangler eller er forkerte, så undersøger vi sagen med det samme.

Har I en størrelsesguide på Sass.dk?

Det kan du tro! Du kan finde den lige HER.

Jeg ved ikke hvilken type BH jeg skal bestille?

Du kan læse om de forskellige typer af BH'er vi sælger HER.

Hvordan er lingeri størrelser i forhold til almindeligt tøj?

BH-størrelser er ofte angivet med omkreds og skål-størrelse. For eksempel er størrelsen 80G, altså en omkreds på 80cm og skålstørrelsen G. Du kan benytte vores størrelsesguide til at finde den perfekte størrelse for dig. Find den HER.

Du skal dog vide, at en BH i omkreds 80, som regel ikke måler præcis 80cm i omkredsen. Alle de smukke varer er nemlig godt testet inden produktion, så BH'erne syes op efter hvor meget eller lidt materialet strækker sig over tid. Så du kan roligt shoppe bedst muligt ud fra vores måleskemaer.

Generelt for trusser og nattøj gælder følgende:
36=XS
38=S
40=M
42=L
44=XL
46=XXL

Hvordan er jeres størrelser i forhold til andre?

Hos Sass.dk forhandler vi over 50 forskellige mærker. Nogle af dem kender du måske allerede og kan derfor tage udgangspunkt i de størrelser, du har prøvet før.

Langt de fleste mærker vi forhandler, er størrelsestilsvarende og du burde opleve, at du kan bruge den samme størrelse, som du plejer, på tværs af mærkerne.

Er du helt på bar bund, kan du altid prøve at starte med vores størrelses guide HER.

Kan I skaffe en vare hjem i en anden størrelse?

Øv! Nu havde du lige udset dig drømme-bikinien og så er den lige præcis ikke i din størrelse - Typisk...

Der er heldigvis ofte ganske gode chancer for at vi kan finde en løsning. Prøv at tage kontakt til kundeservice på mail: kontakt@sass.dk.

Jeg leder efter en bestemt vare, kan I skaffe den til mig?

Vi har løbende og tæt kontakt til en lang række internationale og danske firmaer, så der er ofte rigtig gode chancer for, at vi kan skaffe din eftersøgte vare. Vi er i hvert fald klar på at give det et ihærdigt forsøg. Kontakt kundeservice på kontakt@sass.dk.

Kan I sende min ordre som brev i stedet for pakke?

Nej, vi sender altid din vare som pakke for at sikre, at den kommer frem til dig i god behold. Som brev kan den risikere at blive helt fladmast, inden den når frem til dig, og det synes vi er synd for både varen og dig. Derudover kan brevet ikke spores, så skulle den have forputtet sig i helt inde bagerst i hjørnet af postbilen, har vi ikke mulighed for at efterlyse den og få den fundet, medmindre den er afsendt som pakke og du har pakkenummeret.

Kan jeg få pakket en vare ind som gave?

Ork ja da! Vi skal nok stå for indpakning - det eneste du skal gøre er blot at tilføje det til din virtuelle kurv på de varer du ønsker indpakket. Easy as that! Du kan læse mere om indpakning HER.

Kan man købe gavekort til Sass.dk?

Det kan du tro! Vi sælger kun online gavekort, men så kan du heldigvis selv vælge om du vil printe det ud, eller sende det elektronisk til den heldige modtager.

Køb et online gavekort og læs mere om betingelserne HER.

FANDT DU IKKE DET SVAR DU LEDTE EFTER?


Puha, det var en lang smøre. Vi har forsøgt at svare på de oftest stillede spørgsmål her på siden, men kan du alligevel ikke helt finde svar på dit spørgsmål, så er du selvfølgelig altid velkommen til at kontakte os. Find vores kontaktoplysninger her.